Az idén tavasszal megrendezett XXXVII. Országos Borversenyen a 3 Koch csúcsbor mellett egy villányi tételünket, a 2012-es Villányi Cabernet Sauvignon Classicust a Tesco Best Buy elismeréssel díjazta! Utóbbit most 9 másik hazai borral együtt a Tesco a cseh, lengyel és szlovák áruházaiba exportálja szeptemberi borfesztiváljára. Céljuk, hogy a magyar bort régiós szinten is népszerűsítsék.
Magyarország legnagyobb borkereskedőjeként a Tesco tavaly mintegy 22,5 millió palack bort értékesített hazánkban. Választékában közel 1094 féle bor található meg, amelynek fele magyar. A vállalat 100 hazai pincészettel működik együtt. A Tesco szeretné, ha a „Best Buy” kategória nyertes borain keresztül a vásárlók nem csak a pincészetekkel, hanem a magyar borvidékkel és annak karakteres fajtáival is megismerkednének.