Together in Wine tematikus esemény borkóstoló célja a minőségi borfogyasztás és minőségi borkóstolás népszerűsítése. Reprezentatív borkínálat neves nagymúltú borászok és pincészetek részvételével.
A Nemzetiségi Borkiválóság Program adventi borbemutatója a Magyarországra akkreditált nagykövetek előtt. Koch borászat Together in Wine fantázianevű chardonnay fehérbora mellett a Nemzeti Borvagyon köréből a 60 éves bor is szemléltetésre került.
Together in Wine bemutató - borkóstolás, tematikus kóstolók, bormarketing stratégiák, szakmai találkozó és gyülés. Kinek mi tetszik egy borban, mitől jók a fehér, rosé és vörösborok, pezsgők? Hol tart a Magyar borászat és milyen fejlesztési lehetőségek adódhatnak?
A szőlőtőkétől a fogyasztók poharáig több fontos állomás (szőlőtermesztés, borkészítés, borértékesítés, bormarketing, borturizmus) minőségének emelési lehetőségei és a közbenső (csomagoló anyag, nyomdai stb.) költségek csökkentésének fontossága a bor mint végtermék árának versenyképességére gyakorolt hatásának tükrében.
Az érlelési idő, a használt hordó minősége az árverseny és a minőségi termelékenység a borászatok életében.
A rendelkezésre álló parcellák céljának meghatározása a termőhely minőségének függvényében. Hozamkorlátozás mértékének meghatározása; a szüret időpontja és módja (kézi/gépi); zöldmunka - szüret logisztikai rendszerének optimalizálása. Beszállító eszköz és a ládák mérete, gyakoriság stb. Minőség-ellenőrzési rendszer kiépítése, szőlőtelepítés, fajtaválasztás; sortávolság, tőkesűrűség, talajelkészítés és karbantartás.